۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

تکذیب اخبار مربوط به درگيری در بازی سپاهان-تراختور

برخلاف ياوه سرايی برخی خبرگزاريهای مرکز نشين (از جمله سايت خبر آنلاين، متعلق به آقای لاريجانی)، رييس پليس امنيت عمومی آذربايجان شرقی از همکاری تماشاگران با پليس در طی بازي تراکتورسازي و سپاهان ابراز رضايت نموده و اخبار مربوط به درگيريها را تکذيب کرد. به گزارش ايرنا، سرهنگ رحمان ايمان نژاد گفته است:  «در اين ديدار هيچ گونه درگيري که در برخي از رسانه ها از آن سخن به ميان آمده مشاهده نشد و تماشاگران پس از اتمام بازي به آرامي ورزشگاه را به سمت شهر ترک کردند.». متن کامل اين خبر بدين شرح است.
سرهنگ رحمان ايمان نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار داشت: در اين بازي ميزان همکاري تماشاگران با پليس نسبت 
به بازي هاي قبلي افزايش قابل توجهي داشت به طوري که در اين بازي تنها يک نفر که حالت طبيعي نداشت پس از به ثمر رسيدن گل تيم تراکتورسازي وارد زمين مسابقه شد که توسط پليس دستگير شد.
وي اضافه کرد: اين فرد که از نظر ما و هواداران واقعي تيم فوتبال تراکتورسازي نه تماشاگر فوتبال است و نه هوادار تراکتورسازي، در اختيار مقامات قضايي قرار گرفت و اقدامات قانوني در مورد وي در حال انجام است و اين فرد از اين پس حق ورود به ورزشگاه را نخواهد داشت.
ايمان نژاد خاطر نشان کرد: در اين ديدار هيچ گونه درگيري که در برخي از رسانه ها از آن سخن به ميان آمده مشاهده نشد و تماشاگران پس از اتمام بازي به آرامي ورزشگاه را به سمت شهر ترک کردند.
وي افزود: بيش از 600 نيروي انتظامي ، تامين امنيت ورزشگاه را در داخل و خارج از آن بر عهده داشتند و با تلاش آنها و همکاري تماشاگران هيچ مشکلي به وجود نيامد.
وي بيان داشت: اندک هوادار تيم ميهمان نيز که در ورزشگاه حضور داشتند تحت امنيت کامل پليس بودند و در نيمه دوم بازي به منظور جداسازي کامل آنها از هوادارن تراکتورسازي، به طبقه دوم ورزشگاه و جلوي جايگاه ويژه انتقال داده شدند.
ايمان نژاد گفت: در صدد هستيم تا در اين ورزش و با همکاري تربيت بدني، همانند ورزشگاه آزادي جايگاهي را براي ميهمان هاي ويژه، بازيکنان محروم و تماشاگران تيم ميهمان ايجاد کنيم که در اين صورت مشکلي به نام تماشاگران ميهمان نخواهيم داشت.
ديدار تيم هاي تراکتورسازي تبريز و سپاهان اصفهان از هفته بيست و هشتم رقابت هاي ليگ برتر روز شنبه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز با نتيجه تساوي يک بر يک پايان يافت.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر