۱۳۸۸ اسفند ۲۱, جمعه

تراکتور2-استيل آذين 1 بازی عالی-بردی شيرين

تراختور با ارئه‌ی يک بازی عالی و کاملا برتر توانست تيم استيل آذين را در حضور نزديک به صد هزار تماشاگر پرشور آذربايجانی شکست دهد. در نيمه‌ی اول بازی، تراختور در خط ميانی زمين برتر نشان داد. تراختور با بازی خوب کيانی، ترشيز و جليلی که با حرکات پا به توپ جاسم کرار تکميل می‌شد  توانست بر بازی مسلط شود و در يکی از فرصتهای خود از روی ضربه آزاد گل اول را به ثمر برساند. در صحنه گل اول جاسم کرار با يک ضربه زمينی دقيق توانست دروازه نشاطجو را باز کند. در آغاز نيمه دوم روی يک غافلگيری بازيکن استيل آذين در محوطه‌ی جريمه تراختور توسط کيانی سرنگون شد که داور به درستی حکم به پنالتی داد تا تراختور گل تساوی را دريافت کند. اما بازی خوب تراختور بعد از گل ادامه يافت تا مسعود ابراهيم زاده بازيکن تازه وارد تراختور کرار را در پشت مدافعان استيل صاحب توپ کند. نشاط جو برای تصاحب توپ کرار از دروازه خارج شد اما کرار به موقع توپ را از دروازه بان رد کرد تا مشت نشاطجو تنها به پشت کرار اصابت کند و پنالتی برای تراختور به ارمغان آيد. کرار خود پنالتی را به گل تبديل کرد. تا تراختور با دو گل کرار بازی را ببرد. شاپورزاده زننده تنها گل استيل آذين بود.
حاشيه‌های بازی:
  • علی کريمی هر چند غايب بزرگ اين ديدار بود، اما تماشاگران تبريزی او را فراموش نکردند. تماشاگران شعار می‌دادند: عطر گل محمدی...کريمی ترسيدی نيومدی!
  • در طی بازی نشاط جو دروازه بان و استيلی مربی استيل چندين بار نسبت به اينکه ليزر توی چشم دروازه بان انداخته می‌‌شود معترض بودند. اميدواريم اين مساله صحت نداشته باشد و تکرا نشود چرا که کاری است بسيار ناجوانمردانه و دور از شخصيت تماشاگران خوب تراختور.
  • حميد استيلی بعد از بازی، به زبان ترکی دقيقه‌ای با خبرنگاران صحبت کرد و طی اين صحبت گفت که آرزو می‌کند در سالهای آينده مربی تيم تراختور باشد.
  • چهارشنبه سوری هم اثر خود را در بازی داشت. صدای ترقه چند بار به گوش رسيد ولی خوشبختانه اغلب در بيرون زمين بود. تنها در يک مورد، ترقه‌ای در نزديکی کمک داور فرود آمد. تماشاگران تراختور اگر نمی‌خواهند از تماشای بازی تيم محبوبشان محروم شوند بايد ترقه بازی را به بعد از پايان بازی موکول کنند.
  • داور بازی جاسم کرار را به دليل اقدام به فريب داور در محوطه هيجده قدم، با کارت زرد جريمه کرد. اين در حالی بود که کرار در آن صحنه اصلا قادر به حفظ تعادل خود نبود و به دليل برخورد با مدافع استيل آذين به زمين افتاده بود. البته برخورد بعد از دفع توپ توسط مدافع بود و خطايی هم صورت نگرفته بود، اما کرار به دليل سابقه بدی که در زمينه تمارض دارد اين بار به ناحق يک کارت زرد گرفت.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

۳ نظر:

  1. کرار عالی بود. فقط خدا کنه جو نگیردتش و زیاد مغرور نشه.

    پاسخحذف
  2. چقدر نوشته شما بی طرفانه بود!

    پاسخحذف
  3. بیخود نیست دولت برای شهرستانها سهمیه و تیم درست میکنهو سرشون به فوتبال گرم شه هربلایی سرشون در بیارن حواسشون نیست.
    ---------------------------------
    مدیر وبسایت: شما نگران نباشید. این مردم که من در استادیوم یادگار تبریز دیدم، سیاستشون را هم با خود به ورزشگاه می‌آورند. نمونه‌اش را میتونید تو این لینک ببینید:
    http://www.youtube.com/watch?v=4FljErsetrw

    پاسخحذف