۱۳۸۸ اسفند ۱, شنبه

وقتی شفق بالاخره به حرف می‌آید

بالاخره بعد از مدتها انتظار آقای شفق به حرف آمد و از بی عدالتی علیه تراکتور سازی سخن گفت. آنگونه که باید می‌گفت و مدتها بود به جای گفتن سکوت کرده بود. بله آقای شفق باید از تیمتان دفاع بکنید. در این فوتبال سرتاپا لجن ایران اگر لحظه‌ای تیمتان را بدون دفاع ول کنید نامردان ولگرد فوبال ایران آن را چون بره‌ای مظلوم خواهند درید. سکوت چند هفته‌ای شما در قبال آنچه بر تیمتان می‌گذشت صحیح نبود. باخت در برابر سایپا مثل اینکه باعث شد بالاخره خوابتان بپرد. مبارک است.
فقط یک مورد را یادتان رفته ذکر کنید. اینکه چرا مربی تراکتورسازی هفته هاست که ممنوع از مصاحبه شده است؟ مگر چه حرفی زده است که دیگر مربیان با ادب(!) لیگ نمیزنند؟ 
به هر حال این بخش از حرفهای شفق بسیار بجا بودند (متن کامل مصاحبه را اینجا ببینید):


متاسفانه برخلاف برخوردی که با دیگر تیم‌ها می شود به جای تحقق خواسته‌های باشگاه تراکتورسازی، عملا به ما حمله می شود. در اهواز به هویت باشگاه تراکتورسازی توهین می شود اما هیچ عکس العملی از سوی فدراسیون فوتبال در این خصوص نمی بینیم. به هواداران تراکتورسازی بی مهری می شود بازهم آب از آب تکان نمی خورد. اما کوچکترین حرکت هواداران ما در بوق و کرنا می شود. چرا؟

شفق حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را یک نعمت خواند و گفت: حضور انبوه تماشاگران تراکتورسازی در ورزشگاه‌ها به مذاق خیلی‌ها خوش نمی آید و نمی خواهند آنها به ورزشگاه بیایند. این دوستان باید فضاسازی‌ها و نگاه مشکوک به هواداران تراکتورسازی را اصلاح کرده و در آن تجدید نظرکنند. اگر باشگاه تراکتورسازی دچار مشکل و معضلات شود، به تیمی بی خاصیت تبدیل و شعله‌اش خاموش شود، چه چیزی عاید ورزش می شود؟

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه موضوعی را مطرح کرد که شاید دغدغه هواداران و دوستداران این تیم باشد. او گفت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه از کمک‌های مالی سازمان تربیت بدنی بهره می برند، همیشه و همه سال. آیا به خاطر اینکه طرفدار دارند؟ آیا به خاطر اینکه مردمی هستند؟ آیا به خاطر اینکه محبوب هستند؟ پس چرا به تیم محبوب و پرطرفدار تراکتورسازی کمک نمی شود؟ آیا این یک رویه شده که باید سازمان تربیت بدنی فقط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک کند؟

وی همچنین مدعی ظلم آشکار صدا و سیما به تیمهای شهرستانی شد و گفت: چرا فقط دیدارهای استقلال و پرسپولیس از شبکه سیما به صورت زنده می شود؟ چون پرطرفدارند؟ مگر تراکتورسازی پرطرفدار نیست؟ ملوان طرفدار ندارد؟ سپاهان چطور؟ ... تیم‌های ریشه دار و مردمی چه می شوند؟ چرا باید 34 بازی استقلال و پرسپولیس پخش زنده شود؟ این تیم‌ها با یک تبلیغ بلاواسطه هر ساله به هواداران شان افزوده می
 شود. با این شرایط نباید صدا و سیمای ایران با صدا و سیمای تهران بخوانیم؟!
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

۲ نظر:

  1. سلام
    خیلی خوب مینویسی من شما رو لینک کردم شما هم من رو با نام تراختور یاردیمجیلاری لینک کن با تشکر
    fctiraxtur.blogfa.com
    یاشاسین اذربایجان

    پاسخحذف
  2. "ناشناس گفت...
    سلام ...."
    ممنون دوست عزیز. وبسایتتان را در بخش لینکها اضافه میکنم.

    پاسخحذف