۱۳۸۸ بهمن ۲۹, پنجشنبه

اخبار ورزشی آذربایجان در هفته‌ای که گذشت

اخبار لیگ برتر فوتبال:
بازیهای لیگ بعد از مدتی تعطیلی مجددا این هفته از سر گرفته می‌شود. در دو بازی زود هنگام این هفته، استقلال برابر مس کرمان و ذوب آهن برابر سپاهان به پیروزی رسیدند. تراکتورسازی تبریز هم این هفته بازی حساسی را برابر سایپا خواهد داشت. تحلیل مختصر این بازی را در پست قبلی آورده بودیم.

 اخبار لیگ دسته اول:
تیم شهرداری تبریز در استادیوم شهید نصیری یزد در برابر تیم تربیت یزد قرار گرفت که این دیدار با نتیجه 0-0 مساوی به پایان رسید. شهرداری تبریز که در نیم فصل اول صدرنشین قدرتمند گروه خود ماند، در نیم فصل دوم بازیهای دشواری را در خارج از خانه خواهد داشت. امیدواریم شهرداری تبریز با مربی کاربلد خود بتواند نتایج بهتری را در خارج از خانه کسب کند تا با افتخار راهی لیگ برتر شود. بازیکنان خوب شهرداری باید باور کنند که این تیم با مربی باسابقه‌ی خود و با مدیریت درستی که دارد میتواند پله‌های ترقی را بپیماید. در ادامه بازیهای لیگ دسته اول، روز جمعه بیست و نهم بهمن ماه، تیم پتروشیمی تبریز میهمان مس سرچشمه خواهد بود.

سایت تراختور فنس (trakhtorfans.com) مجددا شروع بکار کرد
بالاخره بعد از مدتی نسبتا طولانی، سایت تراختور فنس مجددا به صحنه‌ی وب بازگشت. این سایت بعد از مسدود شدن سایت معروف تراکتور فنس (tractorfans.com)شروع بکار نموده بود اما اندکی پس از نظر سنجی سایت نود با حملات مکرر هکرها به سرور سایت، از کار افتاد. در بازگشت مجدد این سایت طراحی جدیدی دارد و امیدواریم موفق تر و بادوام تر (!) از گذشته به کار خود ادامه دهد.

ادامه‌ی ناکامی‌های تیم هیئت والیبال ارومیه در لیگ برتر (منبع: وبلاگ والیبال ارومیه)
از بازیهای هفته دوم لیگ برتر والیبال کشور تیم هیئت والیبال ارومیه با نتيجه يک بر سه بازی را به تیم برق کرمان واگذار کرد. در این دیدار که با حضور بیش از هزار تماشاگر ارومیه‌ای برگزار شد، تیم هیئت والیبال ارومیه علیرغم برتری در دقایقی از دیدار، نهایتا به دلیل برخی اشتباهات فردی و افت بازیکنان در ستهای انتهایی بازی،تیم برق کرمان موفق شد این بازی را با نتیجه سه بر یک از آن خود کند. با این باخت و با توجه به بازیهای اخیر تیم والیبال ارومیه، وضعیت این تیم در لیگ برتر نگران کننده شده است و این تیم کار سختی برای بقا در لیگ پیش روی خواهد داشت.

دغاغله می تواند در برابر سایپا بازی کند (منبع: توپچی)
بالاخره بعد از مدتها انتظار کارت بازی علیرضا دغاغله صادر شد و تیم تراکتورسازی می تواند از این هفته از بازیکن جدید خود در مسابقات استفاده نماید. دغاغله هافبک نفوذی تیم فولاد خوزستان بود که با حضور مجید جلالی مربی جدید فولاد نیمکت نشین شده بود. امیدواریم شاهد درخشش وی در تیم تراکتور سازی باشیم.

پیست اسکی پیام مرند آماده برای پذیرایی از علاقمندان به اسکی
(منبع: سایت تربیت بدنی استان)
رحمت اله شماهمرادپور رئیس هیات اسکی آذربایجانشرقی اعلام کرد : با همکاری اداره کل تربیت بدنی و فرمانداری مرند پیست اسکی پیام مرند بازسازی اساسی شده است. وی در ادامه اظهار داشت : پیست اسکی پیام مرند در جهت توسعه گردشگری ورزشی در استان و مرند مورد بازسازی اساسی در بخش سخت افزاری قرار گرفته است که با بارش مجدد برف آماده ارائه خدمات به علاقمندان ورزش مفرح اسکی است.

کلاس مربيگري ايروبيک در مراغه آغاز شد (منبع: توپچی)
ابراهيم محمدی مسول تربیت بدنی مراغه گفت: پس از گذشت هشت سال از برگزاري اين دوره در مراغه با همت مسوولان، کلاس مربيگري ايروبيک مجددا با حضور 40 نفر مربي آغاز شد. وي گفت: اين دوره به مدت شش روز در سالن ورزشي دو هزار نفري تختي اين شهرستان برگزار مي شود.

آذربایجانشرقی در مقام سومی رقابتهای دوومیدانی ناشنوایان کشور (منبع: توپچی)
رقابتهای دوومیدانی ناشنوایان کشور به مناسبت دهه فجر در گرگان برگزار شد و تیم دوومیدانی ناشنوایان آذربایجانشرقی با جوانان جویای نام خود برای اولین بار با ترکیب جوان خود پای در رقابتها گذاشت و با 5 مدال برنز به مقام سومی کشور دست یافت.

آذربایجانشرقی قهرمان رقابتهای شیرجه قهرمانی کشور
(منبع: توپچی)
رقابتهای شیرجه قهرمانی کشور با قهرمانی مقتدرانه تیم آذربایجان شرقی در ماده های مختلف پایان یافت. این مسابقات با حضور 9 تیم ؛ اصفهان ، فارس ، کرمانشاه ، مرکزی ، تهران ، آذربایجان شرقی ، قزوین ، همدان ، خراسان رضوی و آذربایجان غربی ، در قالب 120 شرکت کننده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و تیم شیرجه آذربایجانشرقی در 6 رده سنی با اقتدار اول شد و تیمهای تهران و مرکزی دوم و سوم شدند تا مجتبی ولی پور ، علی شکول ، مهرداد مرادی و حسام صمدی جواز حضور در رقابتهای شیرجه کاپ آسیایی سنگاپور به همراه تیم ملی را از آن خود کنند.

درخشش تیمهای پایه تراکتورسازی در مسابقات قهرمانی کشور (منبع: سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی)
تیم نوجوانان تراکتور با نتیجه پر گل 5 بر 1 تیم خیبر خرم آباد را شکست داد و در صدر جدول رده بندی گروه قرار گرفت گل های این دیدار را پرویز جهان تیغ (2 گل)، سعید آقایی، میلاد حسینی، و فرزاد شکر شکن به ثمر رساندند.
تیم نونهالان ترکتورسازی نیز با نتیجه 6 بر صفر شهرداری بندر انزلی را شکست داد و در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.

تیم فوتبال امید ماشین سازی قهرمان لیگ دسته دو کشور شد (منبع: سایت هواداران ماشین سازی)
تیم امید ماشین سازی عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته دو امید های کشور را ازآن خود کرد تا به مرحله بعدی صعود نماید. تیم امید ماشین سازی با برد 4 بر صفر تیم نماینده یزد و با توجه به تساوی در مقابل نماینده مازندران، با سه برد و یک تساوی قهرمان مسابقات لیگ دسته دو امیدهای کشور شد. به گفته دبیری مدیر این باشگاه، تیم امید ماشین سازی به همراه نماینده مشهد، صاحب کاپ اخلاق این دوره از مسابقه ها نیز گردید.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر