۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کرد البته با اندکی تقریب

به نقل از سایت آذربایجان اسپورت : تیم شهرداری تبریز که تا دقیقه 95 بازی بانتیجه یک - یک مساوی بود توانست با گل کاپیتان خود ابراهیم ابرقویی حریف خود را شکست دهد تا 4 هفته زودتر از پایان لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کند . این مسابقه در حالی در استادیوم تختی ( باغشمال) تبریز برگزار شد که از آن قریب 20000 نفر تبریزی دیدن کردند و پس از برد شهراداری به زمین ریختند و شادی خود را با تیم و بازیکنان شهرداری ابراز کردند . در اين ديدار که در ورزشگاه تختي تبريز برگزار شد، تيم ميزبان با نتيجه دو بر يک بر ميهمان خود غلبه کرد و نتيجه دو بر يک ديدار رفت مقابل اين تيم را تکرار کرد. علي کريمي در دقيقه ششم بازي گل اول اين ديدار را به ثمر رساند و شهرداري را يک بر صفر جلو انداخت اما حسين شهبازي در دقيقه پاياني نيمه اول گل تساوي تيم کاوه را وارد دروازه شهرداري کرد تا دو تيم با تساوي يک بر يک به رختکن بروند. با شروع نيمه دوم، هر دو تيم حملاتي روي دروازه هاي يکديگر داشتند و خطراتي روي دروازه هاي يکديگر ايجاد کردند اما اين تيم شهرداري بود که با گل دقيقه ششم وقت هاي تلف شده نيمه دوم و با ضربه سر ابراهيم ابرقويي به گل دوم دست يافت و بازي را با نتيجه دو بر يک به سود خود به پايان برد. تيم فوتبال شهرداري تبريز با کسب سه امتياز اين ديدار ضمن مسجل کردن صعود خود به لیگ برتر و حفظ رکورد شکست ناپذيري خود در فصل جاري رقابت ها، 50 امتيازي شد و با اختلاف 10 امتياز نسبت به تيم دوم يعني صنعت نفت آبادان، به تنهايي و با اقتدار جايگاهش در رده نخست جدول رده بندي را مستحکم تر کرد. 
هادي حاج عباسي به کمک حسين رستم زاده و ناصر عبداللهي قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت و به فرهاد بوستاني، "گالوست پطروسيان" و "گئورگ کاسپاروف" از کاوه تهران کارت زرد نشان داد.

توضیح مهم:  خبر فوق که از سایت آذربایجان اسپورت نقل شده است دقیق نیست. هنوز صعود شهرداری تبریز به لیگ برتر  صد درصد قطعی نشده است. چهار هفته از مسابقات دسته یک باقی است. شهرداری تبریز اکنون پنجاه امتیازی است و تیم دوم این گروه (صنعت نفت) چهل امتیاز دارد. اگر صنعت نفت همه چهار بازی باقیمانده خود را ببرد میشود 52 امتیازی که در آن صورت شهرداری هنوز به دو امتیاز دیگر نیاز دارد تا قهرمانی خود را مسجل کند. هراندازه که  کسب دو امتیاز از چهار بازی آینده برای شهرداری تبریز محتمل است به همان اندازه هم کسب 12 امتیاز از 4 بازی آینده برای تیم دوم غیر ممکن می نماید. با این حساب از هم اکنون باید تیم شهرداری تبریز را باید لیگ برتری بدانیم.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر